Sunday 6 June 2010

Sommer 2010

Så blev det endelig rigtig sommer. Fredagen var godt solrig og jeg tilbragte den på Nyhavn i godt selskab. Fik kolde øl og ganske god mad (andebryst), der var bare for lidt af den.

Lørdagen bød også på høj sol og blå himmel. Selv om jeg ganske vist nåede en del timer i solen om fredagen, bestemte jeg mig alligevel for at få lidt mere, så jeg sprang på cyklen og kørte ud til min mor, som har mere sol på sin terrasse end jeg. Det var lidt køligt da jeg kørte hjem ved 21-tiden, men alligevel valgte jeg en lille løbetur (skal have formen tilbage).

Søndagen var stort set en gentagelse af lørdagen, masser af sol og varme. Efterhånden har jeg fået en anelse kulør og ligner ikke helt døden fra Lübeck så meget. Sluttede af med at se det sidste af "She's out of ny league". Var begyndt lørdag men faldt i søvn. Ikke stor filmkunst, men den var da okay. Jeg holdt mig vågen og er nu smuttet i seng. Snart kalder mandagen...

-Jacob

Location:Bjergbygade,Slagelse,Denmark

No comments: