Wednesday 14 May 2008

En lille ny i familien

Så blev min familie forøget med en lille ny. Nej, jeg har ikke været bims og blevet far sådan på rekordtid. Næh, jeg har fået mig en ny bærbar computer. Godt nok havde jeg en i forvejen, men denne er er RIGTIG bærbar. Se blot hvor lille den er, i forhold til den gamle:



Hvabehar! Er det lille en lille smækker sag eller hvad? Hvis du synes tastaturet ser meget lille ud, så har du faktisk lidt ret. Men det er ikke noget videre problem for mig at skrive på, da jeg ikke har så enorm en grab. Mine hænder er nok normal størrelse, så det burde ikke være det store problem for de fleste. Jeg har så fordelen af i forvejen at være rimelig ferm på et tastatur.

Jeg vil ikke gå i detaljer omkring det lille vidunder, men blot proklamere, at jeg fremover gerne skulle have mulighed for at blogge lidt oftere, nu det er blevet nemmere. Jeg har nemlig også bestilt mobilt internet fra 3. Teoretisk set 7,2mbit, men i praksis omkring 5mbit. Det synes jeg er ganske okay og jeg vil glæde mig til at kunne sidde og gå på nettet i toget, bussen, på caféer og sågar midt på en pløjemark. Dækningen skulle være forbavsende god, så jeg har rimeligt store forhåbninger.

That's all for today, kids.

-Jacob

1 comment:

Anonymous said...

Ja den er sgu sprød, lækkert du endelig fik 3 dimmeren til at spille :)