Tuesday 5 August 2008

Bitches on the Scene

Som så ofte skulle jeg lige se en video på YouTube, du ved, en af de der sjove videoer, som gør lidt grin med internettet. Den hed “LOL, Internet” og kommer her:

Ganske munter lille video, men det er faktisk slet ikke det jeg vil ind på i dette indlæg. Og det bringer mig til den video, som står for dagens overskrift.

Jeg faldt over nedenstående video. Med det samme faldt jeg for det voldfede tema i starten. Vokalen overraskede mig lidt, men faktisk syntes jeg det lød ret godt efter et par gennemlytninger. Lyt selv. Her er Superfamily - “Bitches on the Scene”.

Det fik mig naturligvis til at lytte til flere af Superfamilys sange, og det er da en stærkt undervurderet gruppe. De kommer fra Norge og fortjener helt sikkert noget mere airplay.

Spread the word!

-Jacob

No comments: