Friday 4 July 2008

Gravide kvinders bryster

Jeg har nævnt det før. Min arbejdsplads er fortrinsvist befolket af kvinder. Bevares, det kan da have sine fordele – der er skam nogle nydelige imellem – men det øger også statistisk set chancerne for at måtte lægge øre til snak om graviditeter.

Således var der i dag en vordende (1. gangs) mor og en nyligt tilbagekommet-fra-barsel (2. gangs) mor der snakkede sammen til frokosten.

I guder hvor kan man få fnidder af at høre på den slags. Da snakken så faldt på at den ene syntes hendes bryster var blevet mindre og hængte lidt mere, så måtte jeg jo lige konstatere, at der ikke længere er noget der hedder hængepatter og små bryster mere.

I stedet for hængepatter kan man sige:

  • Slanke bryster – hele vejen ned
  • Der er to – og de er lige lange
  • Hvis mine bryster var en madpakke, var mine baguettes

image

Og i stedet for små bryster kan man sige:

  • Bryster som ikke giver anledning til rygsmerter
  • Bryster med mindre hang til hæng
  • Bryster med mindre belæg for strækmærker, som for øvrigt fra nu af kaldes “tigerstriber”

Derudover er der jo fordele ved små fordele: Mindre bryster er lig flere nerver fordelt på mindre areal og der er mindre at få kræft i.

Og selv om forlygter er fine, er dioder jo in!

Bonus!

Nu vi er ved bryster, kan jeg jo lige bringe et stemningsbillede fra en Burger King. Der er ikke nogen point for at gætte hvilket land billedet kommer fra.

Way to go, sister

Hval/menneske-hybriden Shantee Ohmaygosh, valgt som Miss Burger King 2008.

-Jacob

1 comment:

Anonymous said...

Det er ret sigende for dagens samfund at kvinder går så meget op i små bryster eller hængebryster.