Monday 23 June 2008

“Akut-tider”

Jeg ringede til tandlægen ved 9-tiden og ville gerne have en akut-tid, så hun lige kunne lure på den tand jeg havde knækket. Men ak og ve, den første akut-tid jeg kunne få, var på onsdag kl. 12.10. Okay, hun spurgte om jeg havde smerter og jeg kunne ikke lide at lyve, så jeg sagde, at det ganske vist ikke gjorde ondt, men at jeg nu alligevel gerne ville have den tilset. Naturligt nok ville hun helst kigge på folk med deciderede smerter først.

Ringede til et flyttefirma og hørte hvad det ville koste, hvis min mor skulle have flyttet sit habengut hos dem. Ca. 4.000. Det syntes hun var lige i overkanten, da hun i forvejen skal betale husleje to steder, hvilket kommer til at koste hende omkring 12.000. Vi blev enige om, at med lidt hjælp fra venner og lidt knofedt, så kunne vi gøre det selv for en plovmand (leje af lukket trailer).

-Jacob

No comments: