Friday 27 June 2008

Sidste feriedag

Manner. Sådan en brugt ferie er fanme ikke meget værd! Okay, det var kun en enkelt uge, så jeg har masser af ferie tilbage. Jeg lagde ud med at stå relativt tidligt op, da jeg havde en tid hos klipperen klokken 10.

Naturligvis var han slet ikke klar. Da jeg mødte op lidt i 10, blev jeg budt på kaffe og morgenmad, for det var hvad han havde gang i. Og at læse avis. Jeg ved ikke om han efterhånden kender mig for godt, for der var bestemt ikke noget med at skynde sig. Nå, jeg havde nu heller ikke travlt. I ventetiden så jeg hans diplom og nogle ungdomsbilleder. Ret muntert.

Jeg blev klippet og fik en frisk avis i hånden, så jeg klagede nu ikke.

Hjemme igen downloadede jeg lige en demo af GRiD til 360’en. Interessant, især de ret så spektakulære crashes. Men indtil videre virkede det lidt for “låst” til mig. Måske til nedsat pris.

På samme måde har jeg det med Battlefield: Bad Company. Sad og spillede demoen i går og det var bestemt ikke uden evner – og ikke mindst humor! – men 549,00 er simpelthen horribelt at forlange. Jeg kan huske i gamle dage, hvor spil kostede 200 kr.

Nå, nok gammelmandssnak!

I går begyndte jeg også på at se serien Medium, som jeg kort nævnte i et tidligere indlæg. Den virker ganske underholdende. Lidt morbid humor ind i mellem, men det er helt okay med mig. Jeg kan selv være morbid.

I baggården ser det ud til at en af naboerne skal holde noget børnefødselsdag. Med de sorte skyer håber jeg sandelig de har en backup-plan…

-Jacob

No comments: