Wednesday 25 June 2008

Alt er farligt og vi dør snart!

Måske overdramatiserer jeg en anelse, men først læser jeg, at de klassiske gule og grønne sodavand fjernes fra hylderne, fordi farvestofferne er farlige og kan gøre børn hyperaktive.

Her er lige et tip: Det er sgu ikke så meget farverne, som det er alt det fucking sukker I lader jeres små poder konsumere. Jeg kan udmærket huske det. Indtagelse af en ordentlig røvfuld slik resulterede i total energieksplosion. Det var vi børns ecstacy. Havde man brug for et kick, åd man en pose vingummi eller deslige.

Og ja, jeg har bestemt drukket min del af grønne sodavand og de klassiske gule citronvand. Overraskende nok, er jeg ved relativt godt helbred. Okay, måske bliver jeg kun 50 på grund af mit citronvandsindtag i mine unge år, men skal jeg være helt ærlig, så er det ikke ligefrem noget jeg går og bekymrer mig om.

Børn i vore dage er i forvejen så pokkers pylrede, de bliver så nemt syge og kan ingenting tåle. Det tror da pokker, når de ingen mulighed har for at opbygge et tåleligt immunforsvar.

Desuden smagte de grønne sodavand bare bedre end dem uden farvestof. Jeg sværger.

Og for at det ikke skal være løgn, så har hundeædekæden McDonalds for nylig også droppet rå tomater i deres undskyldning for en burger. It’s all going downhill from here…

-Jacob

1 comment:

Anonymous said...

Det er farligt at leve, men endnu farligere at holde op med - det har jeg hørt man kan dø af.