Wednesday 25 June 2008

Game Over!

Det var så den fodboldkamp. Spændende var den, dvs. i hvert fald anden halvleg. Det endte 3-2 til Tyskland og ærlig talt, tyskerne var heldige. De scorede i kampens sidste minutter, men det kunne ligeså godt have været tyrkerne.

I det hele taget havde tyrkerne meget af æren for at kampen var interessant. De havde fleste chancer. Jeg havde ellers set frem til at høre tyrkerne dytte rundt i byen, ganske som sidst de vandt. Det var en dejlig stemning. Min frisør er med garanti lidt i kulkælderen, så jeg må hellere stikke hovedet forbi i morgen og sige god kamp – trods alt.

Forresten var det ganske sjovt, da signalet pludselig røg under kampen – bare ikke for mig! Jeg sad og så kampen streamet over internet, og der spillede det bare fint hele tiden. Jeg skal gerne indrømme at den skadefro side af mig morede sig, da licensbetalerne pludselig stod uden billede, mens jeg, der ingen kanaler har og ingen licens betaler, blot så kampen videre.

Anyway, det er blevet tid til noget at spise. Saltstænger og øl smager okay, men der skal lidt mere til.

I øvrigt nogle ret underholdende reklamer der er på polsk tv! Jeg så en computeranimeret reklame med elgsdyr og egern der reklamerede for noget der – efter hvad jeg kunne forstå – var øl med nøddesmag? Akkompagneret af heftig technomusik. Jo tak, det var sgu skelsættende. Og videoen herover? Det er da Dario Gs "Carnaval de Paris". Jeg syntes den har så meget fodboldstemning og den er generelt en herligt positiv video, med musik man simpelthen ikke kan sidde stille til!

-Jacob

No comments: