Tuesday 24 June 2008

På jagt efter andelsbolig – del 3

Ingen akut-tider fra tandlægen endnu. Ser ud til jeg må vente til den tid jeg har aftalt. Jeg blev ringet op af en ejendomsmægler her til formiddag. Jeg havde jo gået og luret lidt på en anden andelsbolig, et lille rækkehus. Det var sådan set det, som banken havde godkendt mig til.

Forleden gik jeg så ind på mæglerens side og skrev et bud 50.000 under den pris det stod til – lidt skal man jo presse prisen, da det er købers marked. Det var det bud han reagerede på, tilsyneladende. Så kan det jo ikke være urealistisk. I hvert fald skal jeg ud og kigge på den i dag 14.30.

Om den så viser sig at være ligeså interessant, som den var på skærmen, ja det vil tiden jo vise. Med mine forestående udgifter, er det ligefør jeg håber, at den er noget lort. Nej det er noget sludder, for naturligvis håber jeg den er lige mig og så må jeg jo bare få styr på økonomien på en eller anden måde. Måske kan jeg endda låne penge til tandlægeregningen, til en billig rente, haha!

Gik forresten i gang med at se den mexicanske gyser “Kilometro 31” i går aftes, men den virkede simpelthen for kedelig, så jeg opgav. Høj produktionsværdi, men den virkede alt for meget som flertallet af de asiatiske gyserfilm (som også er ved at blive lidt for meget).

Jeg vågnede ved 3 tiden i nat og sad faktisk i en time og spillede GTA IV. Ved ikke rigtig hvorfor. Det var dybt useriøst. Jeg kørte bare rundt og prøvede at lave vildt stunts med de biler jeg kunne få fat i. Var nok en halv time om at falde i søvn bagefter, men det gik da.

-Jacob

No comments: